چگونه روند سئو را با AI Discovery تراز کنیم [Infographic]
![چگونه روند سئو را با AI Discovery تراز کنیم [Infographic] چگونه روند سئو را با AI Discovery تراز کنیم [Infographic]](https://nproo.ir/wp-content/uploads/2025/04/Z3M6Ly9kaXZlc2l0ZS1zdG9yYWdlL2RpdmVpbWFnZS9haV9zZWFyY2hfaW5mbzIucG5n.webp-300x190.webp)
[ad_1] AI تولید کننده عادات جستجو را در حال تغییر است ، به طوری که ۲۰ ٪ از افراد در طی سال گذشته سکوی جستجوی اصلی خود را تغییر می دهند و ۷۸ ٪ از کاربران وب حداقل در جستجوی ژنرال AI هستند. ترکیب کنید که با حضور AI Chatbots و خلاصه های جستجوی هوش
[ad_1]
AI تولید کننده عادات جستجو را در حال تغییر است ، به طوری که ۲۰ ٪ از افراد در طی سال گذشته سکوی جستجوی اصلی خود را تغییر می دهند و ۷۸ ٪ از کاربران وب حداقل در جستجوی ژنرال AI هستند.
ترکیب کنید که با حضور AI Chatbots و خلاصه های جستجوی هوش مصنوعی ، مانند مواردی که اکنون در اکثر جستجوهای Google ظاهر می شوند ، و می توانید فرض کنید که این نتایج تولید شده نقش بسیار بیشتری در روند کشف به جلو دارند.
بنابراین این برای سئو چه معنی دارد و چگونه اطمینان می دهید که برند شما همچنان در نتایج جستجوی مربوطه ظاهر می شود ، زیرا عادات تکامل می یابند و تغییر می کنند؟
این لیست چک از Semrush ممکن است کمک کند ، و نکات عملی در مورد چگونگی هماهنگی تلاش های سئو خود با کشف AI-Discovery ارائه می دهد.
این یک منطقه در حال تحول است و بسیاری از عناصر هنوز در حال توسعه هستند. اما این نشانگرها می توانند به شما کمک کنند تا صفحات وب خود را مرتبط بمانید و همچنان به ترافیک خود ادامه دهید.

[ad_2]
لینک منبع
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰