کد خبر : 208868
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1402 - 16:43

اسنپ: تبلیغات مایکروسافت برای تقویت لینک های حمایت شده در هوش مصنوعی من

اسنپ: تبلیغات مایکروسافت برای تقویت لینک های حمایت شده در هوش مصنوعی من

  به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار بک لینک و به نقل از نزدق اسنپ شرکت اسنپ همکاری با Microsoft MSFT Advertising را برای تقویت لینک های حمایت شده در چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) My AI اعلام کرده است که توسط اسنپ در جامعه جهانی گسترده اش با بیش از ۷۵۰ میلیون

 

به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار بک لینک و به نقل از نزدق اسنپ شرکت اسنپ همکاری با Microsoft MSFT Advertising را برای تقویت لینک های حمایت شده در چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) My AI اعلام کرده است که توسط اسنپ در جامعه جهانی گسترده اش با بیش از ۷۵۰ میلیون اسنپ چتر ماهانه عرضه شد.

این مشارکت از API Ads for Chat Microsoft Advertising استفاده می‌کند تا تحویل بی‌وقفه پیوندهای مرتبط را در طول مکالمات امکان‌پذیر کند. انتظار می رود این همکاری به شرکای کمک کند تا زمانی که به Snapchatters علاقه بالقوه خود را به پیشنهادات خود ابراز کردند، دسترسی پیدا کنند.

 

هوش مصنوعی من به سرعت به یکی از محبوب ترین ربات های چت مصرفی در دسترس تبدیل شده است و میلیون ها کاربر برای توصیه های دنیای واقعی و اطلاعات در مورد علایق خود به آن مراجعه می کنند. طیف وسیعی از موضوعات، از جمله غذا و غذاخوری، زیبایی و تناسب اندام، خرید و وسایل و غیره را پوشش می دهد.

 

اسنپ اخیراً آزمایش پیوندهای حمایت شده را در هوش مصنوعی من آغاز کرده است. هدف این ویژگی ارائه محتوا و تجربیات مرتبط به اسنپ چتتر از شرکای منتخب است. این نشان دهنده راه جدیدی برای برندها برای ارتباط با Snapchatters و ارائه محتوای مناسب در طول مکالمات است.

 

مشتریان تبلیغات مایکروسافت در ایالات متحده و بازارهای منتخب اکنون می توانند با Snapchatters از طریق هوش مصنوعی من ارتباط برقرار کنند و پیوندهایی را ارائه دهند که از نظر متنی به مکالمات جاری مرتبط هستند.

 

این همکاری و توسعه مداوم My AI نشان دهنده تعهد اسنپ به افزایش تجربیات کاربر، ارائه محتوای شخصی‌سازی شده و ایجاد فرصت‌های تبلیغاتی برای برندها در پلتفرم خود است. جالب است که ببینیم این همکاری چگونه تکامل می‌یابد و چه ویژگی‌ها و پیشرفت‌های دیگری برای هوش مصنوعی من در آینده وجود دارد.

 

ابتکارات هوش مصنوعی اسنپ برای کمک به کاهش درآمد تبلیغات

اسنپ و سایر رقبا، از جمله Alphabet GOOGL، به دلیل رقابت شدید پلتفرم هایی مانند TikTok و Meta Platforms متا اینستاگرام و همچنین تغییر در سیاست های حفظ حریم خصوصی اپلیکیشن اپل، با چالش هایی در درآمدهای تبلیغاتی خود مواجه شده اند.

متا در حال پمپاژ منابع برای توسعه هوش مصنوعی مولد در پلتفرم خود است. ماه گذشته، این شرکت اعلام کرد که در حال ساخت مدل بزرگ هوش مصنوعی خود، Llama 2 است که از طریق مشارکت با ارائه دهندگان بزرگ ابر، از جمله مایکروسافت، برای استفاده تجاری در دسترس خواهد بود.

 

با این همکاری گسترده، MSFT و Meta از یک رویکرد باز حمایت می‌کنند تا دسترسی بیشتری به فناوری‌های اساسی هوش مصنوعی به منظور سود کسب‌وکارها در سطح جهانی فراهم کنند. همچنین انتظار می‌رود سرمایه‌گذاری در هوش مصنوعی درآمد بیشتری را از تجارت تبلیغات متا به همراه داشته باشد.

 

آلفابت در رقابت خود برای هدف قرار دادن دلارهای تبلیغات تلویزیونی، به شخص ثالث (Nielsen و comScore) اجازه برچسب گذاری ویدیوهای YouTube را داد تا اثربخشی تبلیغات در یوتیوب در مقابل تبلیغات نمایش داده شده در تلویزیون را تعیین کند.

 

اسنپ از کاهش درآمدهای تبلیغاتی رنج می برد زیرا شرکای تبلیغاتی در بسیاری از صنایع در حال کاهش بودجه بازاریابی خود هستند، به ویژه در مواجهه با بادهای مخالف محیط عملیاتی، فشار هزینه های ناشی از تورم و افزایش هزینه های سرمایه. در بسیاری از بخش‌های با رشد بالا، کسب‌وکارها در بحبوحه افزایش هزینه سرمایه که منجر به کاهش هزینه‌های تبلیغاتی شد، سطوح سرمایه‌گذاری را دوباره ارزیابی می‌کنند. کاهش مداوم در تأثیر قیمت به ازای هر آگهی احتمالاً در کوتاه مدت درآمدهای تبلیغاتی شرکت را کاهش می دهد.

 

برای رفع این مشکل و حفظ تعامل کاربران، اسنپ‌چت ویژگی‌های هوش مصنوعی جدیدی را معرفی کرد که برخی از آن‌ها منحصر به مشترکین پولی خود هستند. یکی از این ویژگی ها، هوش مصنوعی من است که در ماه آوریل عرضه شد. هوش مصنوعی من با بیش از ۱۵۰ میلیون نفر، بیش از ۱۰ میلیارد پیام به هوش مصنوعی من ارسال کرده است.

 

سرویس پریمیوم اسنپ، اسنپ چت+ که برای کاربران ماهانه ۳.۹۹ دلار هزینه دارد، به عنوان پلتفرمی برای ارائه ویژگی های انحصاری، آزمایشی و پیش از انتشار عمل می کند و بیش از ۴ میلیون مشترک پولی جمع کرده است.

 

سه ماهه گذشته، این شرکت چندین ویژگی از جمله First Story، Ads in Spotlight و Snap Star Collab Studio را معرفی کرد، که این ویژگی‌ها را برای تبلیغ‌کنندگان آسان‌تر می‌کرد تا در مقابل مخاطبان منحصربه‌فرد اسنپ چت، کار با سازندگان و فعال‌سازی با شرکای محتوا را آسان‌تر کند.

 

First Story به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که اولین آگهی ویدیویی را بین Friend Stories که یک Snapchatter می‌بیند رزرو کنند، و در ایالات متحده، دسترسی بالقوه روزانه نزدیک به ۵۰ میلیون را ارائه می‌کند. استودیو Collab شراکت بین برندها و Snap Stars را از طریق تولید خدمات مدیریت شده، که توسط چهار شریک اولیه، از جمله Studio71، Beeline توسط Brat TV، Influential و Whalar پشتیبانی می شود، تسریع خواهد کرد. تیم‌های باتجربه به برندها کمک می‌کنند تا داستان‌های حمایت‌شده را ایجاد و اجرا کنند و با Snap Stars آگهی‌های خلاقانه خود را سفارشی کنند.

 

اسنپ چت همچنین در حال ایجاد قابلیتی به نام Dreams with Friends است که به کاربران این امکان را می دهد تا به دوستان خود توانایی ایجاد تصاویر رویایی هوش مصنوعی که هر دو فرد را شامل می شود، بدهند. انتظار می رود این ویژگی جدید در سه ماهه آینده کاربران فعال روزانه (DAU) را تقویت کند.

 

برآورد اجماع Zacks برای DAU 2023 SNAP در سطح جهانی به ۴۱۲.۸۵ میلیون می رسد که نشان دهنده رشد سالانه ۱۲۱.۹ درصدی است. برآورد اجماع Zacks برای درآمد ۴.۵ میلیارد دلار است که نشان دهنده کاهش ۲.۱۶ درصدی نسبت به سال گذشته است.

 

سهام این شرکت Zacks Rank #3 (Hold) 3.6% در دوره سال گذشته در مقابل افزایش ۳۴.۷% بخش کامپیوتر و فناوری Zacks کاهش یافته است. انتظار می‌رود که تلاش‌های اخیر هوش مصنوعی اسنپ در سه‌ماهه‌های آینده، خط برتر آن را تقویت کند. می‌توانید لیست کامل سهام‌های امروزی Zacks Rank (خرید قوی) را در اینجا ببینید.

 

Zacks Names “Single Best Pick to Double”

 

از بین هزاران سهام، ۵ متخصص Zacks هر کدام مورد علاقه خود را برای افزایش ۱۰۰٪ یا بیشتر در ماه های آینده انتخاب کرده اند. از بین این ۵ نفر، مدیر تحقیقات شیراز میان یکی را انتخاب می کند که انفجاری ترین جنبه را داشته باشد.

این یک شرکت شیمیایی کمتر شناخته شده است که نسبت به سال گذشته ۶۵ درصد رشد داشته است، اما همچنان ارزان است. با تقاضای بی‌امان، تخمین‌های افزایش درآمد در سال ۲۰۲۲ و ۱.۵ میلیارد دلار برای خرید مجدد سهام، سرمایه‌گذاران خرد می‌توانند هر زمان که بخواهند وارد عمل شوند.

 

این شرکت می‌تواند مانند Boston Beer Company که ۱۴۳.۰% در کمتر از ۹ ماه رشد کرد و NVIDIA که ۱۷۵.۹% در یک سال رونق گرفت، رقیب یا پیشی بگیرد. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چند نمونه رپورتاژ آگهی