Realme شعار جدیدی را با تمرکز مجدد بر مشتریان جوان اعلام می کند
به گزارش خبر حرفه ای و به نقل از گسمارنا Realme تغییری را در شعار خود اعلام کرد و آن را “Make it real” خواهد کرد. این مدیر اجرایی نامه ای سرگشاده ارسال کرد که در آن توضیح داد که چگونه امسال یک استاندارد برند بازتعریف شده در مجموعه Realme به ارمغان خواهد آورد. این شرکت
به گزارش خبر حرفه ای و به نقل از گسمارنا Realme تغییری را در شعار خود اعلام کرد و آن را “Make it real” خواهد کرد. این مدیر اجرایی نامه ای سرگشاده ارسال کرد که در آن توضیح داد که چگونه امسال یک استاندارد برند بازتعریف شده در مجموعه Realme به ارمغان خواهد آورد.
این شرکت از رویکرد «فرصتمحور» به رویکرد «برندمحور» تغییر خواهد کرد و هدف آن این است که برندی باشد که در بین کاربران جوان طنینانداز شود.
ریلمی شعار جدیدی به نام «آن را واقعی کن»، با تمرکز جدید بر مشتریان جوان، اعلام کرد
در این نامه آمده است که Realme بیش از پنج سال است که در بازار وجود دارد و تغییر جهت نخواهد داد. انتقال استراتژی از یک شرکت مبتنی بر مد روز به یک شرکت فراگیرتر و گسترده تر با سرمایه گذاری و رشد بلندمدت منتقل می شود.
اسکای لی همچنین گفت که لوگوی Realme به هر معنی که باشد بهینه خواهد شد. در حال حاضر، همان چیزی است که در سال ۲۰۱۹ بود، و ما نمی دانیم که آیا این اجرایی به معنای استفاده ساده تر است یا تغییر جزئی در فونت یا اندازه.
نامه کامل بیش از ۱۷۰۰ کلمه بود، و مملو از آنقدر زبان بازاریابی بدون محتوای زیاد بود، در یک نقطه شروع به این سوال کردیم که آیا متنی را که توسط هوش مصنوعی تولید شده است میخوانیم یا خیر. به طور کامل در لینک زیر قابل مشاهده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 22 در انتظار بررسی : 22 انتشار یافته : ۰