LinkedIn برنامه های شخص ثالث را قادر می سازد تا نشانگرهای تأیید شناسه خود را نمایش دهند

[ad_1] LinkedIn اکنون سیستم عامل های شخص ثالث را قادر می سازد تا نشانگرهای تأیید شناسه خود را به عنوان ابزاری برای گسترش شناسایی به عناصر وب بیشتر نمایش دهند. که می تواند با اضافه کردن یک لایه اضافی از اطمینان در این فرآیند ، یک روش مناسب برای تحکیم ارتباطات و روابط حرفه ای
[ad_1]
LinkedIn اکنون سیستم عامل های شخص ثالث را قادر می سازد تا نشانگرهای تأیید شناسه خود را به عنوان ابزاری برای گسترش شناسایی به عناصر وب بیشتر نمایش دهند.
که می تواند با اضافه کردن یک لایه اضافی از اطمینان در این فرآیند ، یک روش مناسب برای تحکیم ارتباطات و روابط حرفه ای باشد.
در ابتدا در سال ۲۰۲۳ راه اندازی شد ، فرآیند تأیید شناسه رایگان LinkedIn از ارائه دهندگان شخص ثالث برای تأیید هویت کاربران استفاده می کند ، که سپس این کاربران را قادر می سازد تا تیک تأیید را در برنامه نمایش دهند.

با این کار ، همه کاربران قادر به تأیید این هستند که واقعاً کسانی هستند که می گویند ، بر خلاف مشهور یا چک های تأیید شده در برنامه های دیگر.
LinkedIn با همکاری ارائه دهندگان تأیید شناسه محلی ، گزینه های بیشتری را برای مناطق بیشتر گسترش می دهد. و اکنون ، این سیستم عامل های شریک را نیز قادر می سازد تا تأیید شناسه خود را در برنامه های خود نمایش دهند.

همانطور که در این مثال مشاهده می کنید ، Adobe اکنون LinkedIn ID را در لیست های خود ادغام می کند و ارزش تأیید LinkedIn را گسترش می دهد ، در حالی که نیاز به Adobe را برای تعیین فرایند تأیید خود نیز از بین می برد.
همانطور که توسط The Verge گزارش شده است:
“Adobe در حال ادغام تأیید LinkedIn در آن است برنامه اصالت محتوای جدید و پلتفرم موجود در پرتفوی Behance ، به سازنده هایی که از طریق تأیید LinkedIn رفته اند ، به نمایش یک نشان “تأیید شده در LinkedIn” در پروفایل های خود اجازه می دهند. اگر سازندگان تأیید شده از ابزارهای معتبر محتوای دیجیتال Adobe استفاده کنند ، هویت آنها در هر زمان که در LinkedIn به اشتراک گذاشته شود ، در کنار کار خود ظاهر می شود. “
که می تواند یک به روزرسانی ارزشمند باشد.
LinkedIn می گوید که بیش از ۸۰ میلیون نفر از اعضای آن فرایند تأیید داوطلبانه شناسه خود را انجام داده اند ، و گسترش شبکه پروفایل های تأیید شده و شناسایی شده می تواند به پیوند بهتر هویت های آنلاین با افراد واقعی کمک کند تا بتوانند با اسپم ، کشاورزی ربات و جعل هویت مبارزه کنند.
بسیاری از مدتها پیش خواستار تأیید جهانی در برنامه های اجتماعی ، برای اجرای بهتر قوانین رفتاری ، با مسئولیت بیشتر افراد نسبت به آنچه می گویند. اما ناشناس بودن نیز برای بسیاری از کاربران مورد توجه اساسی است و تاکنون حرکت کمی در تلاش برای اجرای قوانینی که نیاز به شناسه کاربر دارند وجود دارد.
اما ابتکاراتی مانند این یک گزینه جایگزین را ارائه می دهد و با توجه به تمرکز حرفه ای آن ، می بینید که چرا اعضای LinkedIn مشتاق تر هستند که نشان دهند که آنها افراد واقعی هستند ، به منظور کمک به امنیت روابط تجاری.
اما همچنین نشان می دهد که با استفاده از شرکای شخص ثالث ، تأیید شناسه جهانی امکان پذیر است.
شاید این مسیری باشد که تنظیم کننده ها در نظر بگیرند ، که در نهایت می تواند به نوعی شناسه برای همه حساب های رسانه های اجتماعی منجر شود.
در همان خط ، LinkedIn همچنین در حال برنامه ریزی برای گسترش پشتیبانی خود از “اعتبار محتوای” Adobe است ، که به سازندگان این امکان را می دهد تا از طریق ابرداده تعبیه شده در آن ، مالکیت را از طریق محتوا وصل کنند.

در ترکیب ، این اشکال جدید تأیید شناسه و مالکیت دیجیتال می تواند لایه دیگری از اطمینان را به وب گسترده تر اضافه کند.
و در عصر بهبود تقلبی های هوش مصنوعی ، این موضوع مورد توجه قابل توجه قرار گرفته است.
[ad_2]
لینک منبع
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰