کد خبر : 208982
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اردیبهشت 1404 - 18:05

Tiktok کاربران را قادر می سازد تا منجر به سایر برنامه های پیام رسانی شود

Tiktok کاربران را قادر می سازد تا منجر به سایر برنامه های پیام رسانی شود

[ad_1] Tiktok هدف جدیدی را برای تبلیغات تبلیغاتی خود اضافه کرد ، که نسخه خود از گزینه “Boost” متا است ، در حالی که مارک ها اکنون قادر به بهینه سازی DMS از مشتریان بالقوه از طریق برنامه های پیام رسانی شخص ثالث هستند و نه فقط صندوق ورودی Tiktok. همانطور که در این توضیح

[ad_1]

Tiktok هدف جدیدی را برای تبلیغات تبلیغاتی خود اضافه کرد ، که نسخه خود از گزینه “Boost” متا است ، در حالی که مارک ها اکنون قادر به بهینه سازی DMS از مشتریان بالقوه از طریق برنامه های پیام رسانی شخص ثالث هستند و نه فقط صندوق ورودی Tiktok.

هدف دیگر برنامه پیام رسانی Tiktok

همانطور که در این توضیح دهنده مشاهده می کنید (ارسال شده توسط متخصص رسانه های اجتماعی مت ناوارا) ، اکنون می توانید هدف شما هدایت DM منجر به سایر برنامه های پیام رسانی از جمله WhatsApp ، Facebook Messenger ، Line و Zalo.

به منظور انجام این کار ، به جای استفاده از “پیام های بیشتر Tiktok” ، هدف خود را تبلیغ می کند ، که هدف آن برانگیختن مصرف کنندگان برای ارسال پیام در برنامه است ، می توانید ترافیک پیام را نیز به سایر ارائه دهندگان DM هدایت کنید.

هدف دیگر برنامه پیام رسانی Tiktok

این گزینه از طریق تبلیغات برای کمپین های تولید سرب در دسترس است و تبلیغات شما را به کاربران Tiktok که یک برنامه پیام جایگزین نصب شده بر روی دستگاه خود نصب کرده اند ، هدف قرار می دهد.

فقط lدر حال حاضر لینک های Messenger Ine ، Zalo ، WhatsApp و Facebook پشتیبانی می شوند، بنابراین شما نمی توانید از هر برنامه پیام رسانی استفاده کنید. اما این گزینه دیگر برای تعامل با مشتریان بالقوه از طریق پلت فرم انتخابی DM خود فراهم می کند ، که می تواند به شما در ایجاد تعامل مستقیم تر از کمپین های GEN Lead Tiktok کمک کند.

و با تبدیل شدن به DMS به یک شکل محبوب تر از اتصال ، این می تواند با ارزش باشد و انعطاف پذیری بیشتری را به رویکرد دسترسی شما اضافه می کند.

مقدار این امر به نحوه استفاده از هر پلتفرم و جایی که رانندگی می کنید ، خواهد بود ، اما می تواند بر خلاف مدیریت سطوح مختلف پرس و جو ، به تعامل بیشتر به یک صندوق ورودی واحد برسد.

در هر صورت ، این یک افزودنی جالب است.

می توانید اطلاعات بیشتری در مورد هدف “برنامه های پیام رسانی دیگر” Tiktok برای تبلیغ کمپین ها در اینجا بخوانید.



[ad_2]

لینک منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چند نمونه رپورتاژ آگهی