کد خبر : 208976
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اردیبهشت 1404 - 18:02

چگونه روند سئو را با AI Discovery تراز کنیم [Infographic]

چگونه روند سئو را با AI Discovery تراز کنیم [Infographic]

[ad_1] AI تولید کننده عادات جستجو را در حال تغییر است ، به طوری که ۲۰ ٪ از افراد در طی سال گذشته سکوی جستجوی اصلی خود را تغییر می دهند و ۷۸ ٪ از کاربران وب حداقل در جستجوی ژنرال AI هستند. ترکیب کنید که با حضور AI Chatbots و خلاصه های جستجوی هوش

[ad_1]

AI تولید کننده عادات جستجو را در حال تغییر است ، به طوری که ۲۰ ٪ از افراد در طی سال گذشته سکوی جستجوی اصلی خود را تغییر می دهند و ۷۸ ٪ از کاربران وب حداقل در جستجوی ژنرال AI هستند.

ترکیب کنید که با حضور AI Chatbots و خلاصه های جستجوی هوش مصنوعی ، مانند مواردی که اکنون در اکثر جستجوهای Google ظاهر می شوند ، و می توانید فرض کنید که این نتایج تولید شده نقش بسیار بیشتری در روند کشف به جلو دارند.

بنابراین این برای سئو چه معنی دارد و چگونه اطمینان می دهید که برند شما همچنان در نتایج جستجوی مربوطه ظاهر می شود ، زیرا عادات تکامل می یابند و تغییر می کنند؟

این لیست چک از Semrush ممکن است کمک کند ، و نکات عملی در مورد چگونگی هماهنگی تلاش های سئو خود با کشف AI-Discovery ارائه می دهد.

این یک منطقه در حال تحول است و بسیاری از عناصر هنوز در حال توسعه هستند. اما این نشانگرها می توانند به شما کمک کنند تا صفحات وب خود را مرتبط بمانید و همچنان به ترافیک خود ادامه دهید.

SEMRUSH AI جستجوی اینفوگرافیک

[ad_2]

لینک منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چند نمونه رپورتاژ آگهی