کد خبر : 208974
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اردیبهشت 1404 - 18:01

متا برچسب های پویا را برای مزیت+ تبلیغات کاتالوگ به روز می کند

متا برچسب های پویا را برای مزیت+ تبلیغات کاتالوگ به روز می کند

[ad_1] در اینجا یک به روزرسانی ساده و در عین حال بالقوه تأثیرگذار برای کمپین های کاتالوگ Meta Advantage+ ارائه شده است. اکنون ، می توانید “پوشش پویا” را به تبلیغات کاتالوگ خود اضافه کنید ، نشان می دهد قیمت ، تخفیف و غیره ، به عنوان یک عنصر نوع برچسب در تصویر محصول ارائه

[ad_1]

در اینجا یک به روزرسانی ساده و در عین حال بالقوه تأثیرگذار برای کمپین های کاتالوگ Meta Advantage+ ارائه شده است.

اکنون ، می توانید “پوشش پویا” را به تبلیغات کاتالوگ خود اضافه کنید ، نشان می دهد قیمت ، تخفیف و غیره ، به عنوان یک عنصر نوع برچسب در تصویر محصول ارائه شده است.

پوشش تبلیغاتی فیس بوک

همانطور که توسط فیس بوک توضیح داده شده است:

با پوشش پویا ، می توانید اطلاعاتی را از فهرست خود مانند قیمت یا تخفیف در یک برچسب در رسانه تبلیغاتی خود نشان دهید. این پیشرفت در حال حاضر فقط به Facebook Feed ارائه می شود. قبل از شروع ، اطمینان حاصل کنید که کاتالوگ شما حاوی داده های صحیح محصول است.

شما قادر خواهید بود چهار نوع پیشنهاد مختلف را در این نمایشگرهای به روز شده ارائه دهید:

  • قیمت: قیمت فعلی را نشان دهید
  • قیمت Strikethrough: قیمت فروش را با قیمت اصلی عبور داده شده نشان دهید
  • درصد خاموش: قیمت فروش را با درصد از قیمت اصلی نشان دهید
  • حمل و نقل رایگان: اگر در مکان آنها در دسترس است ، اطلاعات حمل و نقل رایگان را به افراد نشان دهید (برای نشان دادن حمل و نقل رایگان ، هزینه حمل و نقل محصول باید در فهرست شما ۰.۰ تنظیم شود).

متا می گوید با انتخاب این گزینه در عنصر Overlays ، تبلیغ کنندگان Advantage+ همچنین می توانند با انتخاب این گزینه در عنصر Overays ، به طور خودکار بیشترین پوشش را به صورت خودکار انتخاب کنند.

این یک افزودنی مفید است ، و با استفاده از AI Advantion Advantion+ Ads Advance+ ADS که پاسخ بهتری دارند ، می تواند به نتایج بیشتری از تبلیغات شما کمک کند.

اگرچه این بیشتر از یک بروزرسانی است.

همانطور که توسط Swipe Insight ذکر شد ، این عملکرد همان برچسب های متا برای موارد کاتالوگ است که اکنون به جای آن دوباره به عنوان “پوشش های پویا” نامیده می شود.

یک بینش در هر کشویی:

عملکرد تا حد زیادی یکسان است و به کاربران این امکان را می دهد تا یا به متا اجازه دهند به طور خودکار برچسب ها را اعمال کنند یا آنها را به صورت دستی از نظر شکل ، قلم ، موقعیت و رنگ سفارشی کنند. یک پیشرفت قابل توجه امکان جابجایی هر نوع برچسب (قیمت ، قیمت اعتصاب ، درصد خاموش ، حمل و نقل رایگان) به صورت جداگانه یا خاموش است ، در حالی که قبلاً فقط یک نوع برچسب می توانست در یک زمان انتخاب شود. “

بنابراین کاملاً جدید نیست ، اما این یک به روزرسانی در صفحه نمایش ارائه متغیر آن است ، که می تواند وسایل بیشتری را برای جلب توجه با تبلیغات شما در جریان فراهم کند.

فیس بوک سالهاست که با پوشش پویا در تبلیغات فید ارائه می دهد.

پوشش تبلیغاتی فیس بوک

و اکنون ، شما قادر خواهید بود آنها را برای Ad Advantage+ Ad+ AD خود نیز ابتکار عمل کنید ، و گزینه های بیشتری را برای سفارشی سازی و بهبود ارائه تبلیغات خود در برنامه های خود ارائه می دهید.

نکته دیگر برای رویکرد تبلیغات متا شما.

[ad_2]

لینک منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چند نمونه رپورتاژ آگهی