زاکربرگ اعتراف می کند که زمان صرف شده در فیس بوک و اینستاگرام کاهش یافته است

[ad_1] همانطور که بدون شک آگاه هستید ، متا در حال حاضر از خود در برابر یک پرونده ضد انحصار FTC دفاع می کند ، که در حال حاضر مارک زاکربرگ ، مدیرعامل متا ، چندین روز سؤال در یک دادگاه فدرال را با توجه به خرید این شرکت از اینستاگرام و واتساپ روبرو کرده
[ad_1]
همانطور که بدون شک آگاه هستید ، متا در حال حاضر از خود در برابر یک پرونده ضد انحصار FTC دفاع می کند ، که در حال حاضر مارک زاکربرگ ، مدیرعامل متا ، چندین روز سؤال در یک دادگاه فدرال را با توجه به خرید این شرکت از اینستاگرام و واتساپ روبرو کرده است و انگیزه ای در خرید پتانسیل رقابت است.
و بیشتر آنچه به اشتراک گذاشته شده اطلاعاتی است که ما قبلاً می دانستیم: متا اینستاگرام را خریداری کرد زیرا فرصتی برای گسترش برنامه دید. متا سعی کرد Snapchat را در سال ۲۰۱۳ (و دوباره در سال ۲۰۱۶) به دست آورد. Tiktok به عنوان یک تهدید جدی برای تجارت کلی متا ظاهر شده است.
همه این مواردی است که مدتی به طور عمومی مورد بحث قرار می گیرد و در کل ، دشوار است که ببینیم FTC چگونه می تواند این پرونده را ایجاد کند که متا با توجه به دامنه تجارت رقبای کلیدی ، دارای انحصار رسانه های اجتماعی و فضای بازاریابی دیجیتال گسترده تر است.
اما برخی از نکات یادداشت نیز به اشتراک گذاشته شده است که مربوط به روندهای وسیع تر است و درک نحوه سفر متا.
به عنوان مثال ، زاکربرگ اعتراف کرده است که فیس بوک از نظر مدت زمان صرف شده در حال از دست دادن برنامه های دیگر است.
همانطور که توسط اطلاعات گزارش شده است:
“سهم فیس بوک و اینستاگرام از میزان زمانی که مردم در برنامه های رسانه های اجتماعی می گذرانند “به طور معناداری کاهش یافته است” ، مارک زاکربرگ ، مدیر عامل شرکت Meta در روز چهارشنبه شهادت داد و گفت که “بسیاری از تعامل” مردم به طور مستقیم با دوستان خود به برنامه های پیام رسانی منتقل شده اند. “
بخش دوم در اینجا چیز جدیدی نیست ، زیرا ما تغییر گسترده تری به پیام رسانی را بسیار گسترده پوشش داده ایم.
اما پذیرش که زمان صرف شده در فیس بوک و IG در حال کاهش است ، نکته مهمی است ، بر روی عنصری که متا به طور کلی از بحث و گفتگو خودداری کرده است.
در روز ، متا به طور مرتب به روزرسانی ها را در مورد میزان زمانی که کاربران در برنامه های خود می گذرانند ، به اشتراک می گذارد ، به عنوان مثال در سال ۲۰۱۶ گزارش می دهد که کاربران خرج کردن بیشتر از ۵۰ دقیقه در روز ، به طور متوسط، با استفاده از فیس بوک ، اینستاگرام و مسنجربشر
اما پس از آن به روزرسانی ، متا گزارش این ارقام را متوقف کرد. که احتمالاً نشان می دهد که میزان زمان صرف شده در برنامه های خود از آن زمان تاکنون به میزان قابل توجهی افزایش نیافته است.
این بدان معنا نیست که فیس بوک یا IG محبوب نیستند ، زیرا هر دو میلیاردها کاربر دارند ، اما با گذشت زمان ، به طور غیرقانونی ، و بر اساس تحقیقات خارجی ، این شاخص ها نشان می دهد که مردم زمان بسیار کمتری را در هر برنامه می گذرانند ، در حالی که استفاده از Tiktok همچنان رو به افزایش است.
طبق گزارشی که در اوایل سال جاری منتشر شده است Guggenheim Partners ، با استفاده از داده های Apptoptia ، کاربران آمریکایی Tiktok اکنون به طور متوسط ۱۰۸ دقیقه در روز را در برنامه می گذرانند ، در حالی که کاربران فیس بوک به طور متوسط ۶۳ دقیقه در روز فعال هستند. در اینستاگرام ، این ۴۸ دقیقه است.
ارقام موجود در اینجا هنوز هم براساس میزان کاربرانی که این برنامه ها دارند ، به نظر می رسد ، به طور متوسط در افرادی که فقط برای بررسی روزهای تولد افراد وارد سیستم می شوند ، و کسانی که بی پایان از طریق برنامه می روند ، گسترش می یابد. اما به عنوان یک اقدام تطبیقی ، این داده ها نشان می دهد که مردم اکنون تقریباً دو برابر بیشتر از زمان پیمایش در Tiktok را در فیس بوک می گذرانند.
و این پس از آن است که فیس بوک در طی چند سال گذشته شاهد افزایش استفاده بود ، زیرا بیشتر و بیشتر قرقره های معتبر AI به خوراک کاربر تزریق می شود.
متا هیچ شماره خاصی را به اشتراک نگذاشته است ، اما جالب است که بیانیه زوکربرگ را در اینجا ذکر کنید ، که هر دو برنامه شاهد کاهش “معنی دار” در تعامل کلی بوده اند.
نکته دیگر از شهادت زاکربرگ این است که وی یک بار اظهار داشت که آنها می توانند نمودارهای اجتماعی همه کاربران را به منظور احیای تعامل فیس بوک پاک کنند.
که در واقع معنی دارد. با گذشت زمان ، نمودارهای اجتماعی مردم بسیار به هم ریخته شده اند ، زیرا آنها هر صفحه مارک ، هر پروفایل را دنبال کرده اند ، آنها درخواست های دوستانه را از همه که با آنها به مدرسه رفته اند یا با آنها کار کرده اند ، پذیرفته اند ، خواه آنها علاقه مند به شنیدن آنها باشند یا نه.
یک تازه کردن در واقع می تواند ارتباط اعلان های شما و الگوریتم های پلتفرم را بهبود بخشد ، که این امر باعث می شود تا یک تجربه جذاب تر به جلو حرکت کند.
متا بدیهی است که با این ایده پیش نرفت ، اما با صحبت کردن زاکربرگ در مورد بازگشت به “OG Facebook” از اواخر ، نمی دانم که آیا این ممکن است چیزی باشد که ارزش تجدید نظر داشته باشد.
همانطور که اشاره شد ، FTC در مقابل پرونده متا در حال حاضر در دادگاه فدرال شنیده می شود و می تواند تا دو ماه ادامه یابد. و در حال حاضر ، بر اساس شواهد مشترک عمومی ، بعید به نظر می رسد که نتیجه در مقابل متا به پایان برسد و آن را مجبور به فروش IG و WhatsApp کند.
[ad_2]
لینک منبع
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰