کد خبر : 208966
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1404 - 17:58

تبلیغات موضوعات برای همه تبلیغ کنندگان متا گسترش می یابد

تبلیغات موضوعات برای همه تبلیغ کنندگان متا گسترش می یابد

[ad_1] پس از شروع آزمایش اولیه تبلیغات در مورد موضوعات در ژانویه ، که فقط در اختیار مارک های منتخب در ایالات متحده و ژاپن قرار داشت ، متا اکنون در حال گسترش تبلیغات به همه تبلیغ کنندگان در سطح جهان است و توجه دیگری را برای تلاش های تبلیغاتی رسانه های اجتماعی بازاریابان ارائه

[ad_1]

پس از شروع آزمایش اولیه تبلیغات در مورد موضوعات در ژانویه ، که فقط در اختیار مارک های منتخب در ایالات متحده و ژاپن قرار داشت ، متا اکنون در حال گسترش تبلیغات به همه تبلیغ کنندگان در سطح جهان است و توجه دیگری را برای تلاش های تبلیغاتی رسانه های اجتماعی بازاریابان ارائه می دهد.

موضوعات مثال

شرح اختیاری

با حسن نیت از متا

همانطور که توسط متا توضیح داده شده است:

مردم برای یک تجربه شخصی به برنامه های متا می آیند که به آنها کمک می کند تا مشاغل و محتوای مورد علاقه خود را کشف کنند و تبلیغات بخشی اساسی برای فعال کردن این امر است. “

بله ، من مطمئن نیستم که همه موافق هستند ، اما مطمئناً چرخش مثبت در تبلیغات در برنامه های آن است.

وی گفت: “برای کمک به مردم در تعمیق ارتباط با مشاغلی که دوستشان دارند ، ما در حال گسترش تبلیغات در موضوعات به همه تبلیغ کنندگان واجد شرایط در سطح جهان و همچنین دسترسی به آنها هستیم فیلتر موجودیبشر این مکان جدید – Threads Feed – به طور پیش فرض برای کمپین های جدید با استفاده از Advantage+ یا مکان های دستی انجام می شود. تبلیغ کنندگان این گزینه را دارند که از طریق مکان های دستی از فید موضوعات خودداری کنند.

فیلتر موجودی متا به تبلیغ کنندگان سه سطح کنترل اختیاری را در محل قرار دادن تبلیغات آنها می دهد:

  • موجودی گسترده: تبلیغات مجاور محتوا را نشان دهید که به سیاست های کسب درآمد از محتوای ما پیروی می کنند ، بنابراین بیشترین دسترسی را دارید.
  • موجودی متوسط: محتوای بسیار حساس را حذف کنید. این میزان دسترسی شما را کاهش می دهد و ممکن است هزینه ها را افزایش دهد.
  • موجودی محدود: محتوای حساس اضافی و فیلم های زنده را حذف کنید. این کاهش می یابد و می تواند هزینه ها را افزایش دهد.

بنابراین اکنون ، متا اطمینان دارد که می تواند همین نگرانی ها را در مورد موضوعات نیز شناسایی کند و کنترل اضافی در برنامه را در برنامه ارائه می دهد.

نخ تبلیغات در بازارهای منتخب تحویل داده می شوند و با گذشت زمان به بازارهای اضافی منتقل می شوند. بنابراین اگر هنوز تبلیغاتی را در فید موضوعات خود مشاهده نمی کنید ، به زودی خواهید بود و هنگام حرکت از طریق جریان ، تبلیغات بیشتری را در مقابل صورت خود فشار می دهید.

موضوعات مثال

شرح اختیاری

برگرفته از متا در ۲۵ ژانویه ۲۰۲۵

که بدون شک انتقاد برخی از برخی را به دنبال خواهد داشت ، و می تواند بخش جدیدی از ثبت نام ها را به بلوزکی در شورش برانگیزد.

اما پس از آن دوباره ، این اتفاق در ژانویه رخ نداد ، هنگامی که اولین بار تبلیغات انجام شد.

X VS Threads vs Bluesky

شرح اختیاری

اندرو هاچینسون/رسانه های اجتماعی امروز ، داده های رسانه های اجتماعی امروز

همانطور که در این مقایسه مشاهده می کنید ، پس از دیدن یک افزایش بزرگ در اواخر سال گذشته ، تعداد کاربر ماهانه بلوزکی از اواخر مسطح شده است. در یک زمان ، به نظر می رسید که Bluesky در مسیر بازی برای تبدیل شدن به یک بازیکن مهم تر قرار گرفته است ، و ممکن است کاربران به اندازه کافی از سیستم عامل های بزرگ شرکت که بر برنامه های رسانه های اجتماعی حاکم بودند ، داشته باشند. اما علیرغم نگرانی های کلی در مورد میلیاردرها که آنچه را که در چنین برنامه هایی مجاز است ، مردم هنوز در آنجا جمع می شوند و مخاطبان در آن جمع می شوند و این امر باعث می شود که رقیبان وارد فضا شوند.

من شک دارم که اجرای تبلیغات روی موضوعات این امر را تغییر می دهد ، به خصوص به این دلیل که متا کند خواهد شد ، سپس به تدریج بار تبلیغ خود را با گذشت زمان افزایش می دهد. بنابراین ، در نهایت ، کاربران از تبلیغاتی که علاقه ای ندارند ، استفاده می شوند ، در حالی که متا پول بیشتری را از مکان های گسترده جمع می کند.

و واقعاً ، همه ما می دانستیم که تبلیغات ، زودتر از دیرتر ، به موضوعات می آیند. و در حالی که متا در ابتدا اظهار داشت که تبلیغات را در برنامه اجرا نمی کند تا موضوعات به یک میلیارد کاربر برسد ، به نظر می رسد اکنون تصمیم گرفته شده است که ۳۲ ٪ از این هدف برای یک تبلیغ کامل تبلیغات کافی باشد.

منظور من این است که همه آن سرورهای اضافی AI قصد پرداخت هزینه خود را ندارند ، درست است؟

بنابراین آیا آنها انجام می دهند و شایسته سرمایه گذاری خواهند بود؟

مثل همیشه ، بستگی دارد. این بستگی به مخاطب بازاریاب دارد و در کجا درگیر می شوند. این امر همچنین به تعامل گسترده تر جامعه در اطراف طاقچه بازاریاب و تصمیم گیرندگان بستگی دارد که باید جلوی آن را بگیرد.

سرانجام ، موضوعات ممکن است بتوانند گزینه های مکالمه بیشتری را برای هدف قرار دادن AD مرتبط تر ارائه دهند ، و این می تواند یک پیشرفت قابل توجه باشد. اما در حال حاضر ، این یک رویکرد “آزمایش و دیدن” برای این گزینه های جدید خواهد بود.

[ad_2]

لینک منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چند نمونه رپورتاژ آگهی