بیامو میگوید که بررسی یارانههای اتحادیه اروپا در مورد خودروهای برقی ساخت چین میتواند بیش از آنکه مفید باشد، ضرر داشته باشد

به گزارش خبر حرفه ای و به نقل از برویترز رلین، ۶ اکتبر (رویترز) – مدیر ارشد مالی BMW (BMWG.DE) روز جمعه گفت، تحقیقات اتحادیه اروپا در مورد یارانه خودروهای برقی ساخت چین (EV) صادر شده به اروپا می تواند بیشتر ضرر داشته باشد تا سود. واکنش شدید پکن والتر مرتل گفت که او تعرفه
به گزارش خبر حرفه ای و به نقل از برویترز رلین، ۶ اکتبر (رویترز) – مدیر ارشد مالی BMW (BMWG.DE) روز جمعه گفت، تحقیقات اتحادیه اروپا در مورد یارانه خودروهای برقی ساخت چین (EV) صادر شده به اروپا می تواند بیشتر ضرر داشته باشد تا سود. واکنش شدید پکن
والتر مرتل گفت که او تعرفه های تنبیهی را تایید نمی کند و این تحقیقات از کسانی که فروش قابل توجهی در چین ندارند محافظت می کند، اما بر هر خودروسازی که در آنجا تجارت می کند تأثیر خواهد گذاشت.
وی با اشاره به انتقام گیری احتمالی چین از خودروسازان اروپایی گفت: «واکنش ها، مانند یک بومرنگ، می تواند بزرگتر از آن چیزی باشد که تصور می شود».
چین بزرگترین بازار برای سه خودروساز برتر آلمان است. بیامو iX3 را از چین به اروپا صادر میکند و مینی را از سال آینده صادر میکند و آن را در برابر تعرفههای احتمالی اتحادیه اروپا بر واردات از چین و همچنین هرگونه واکنش منفی از سوی چین به فروش آن در این کشور آسیبپذیر میکند.
مرتل گفت در حالی که ۹۰ درصد از خودروهای ب ام و فروخته شده در چین به صورت محلی تولید می شوند، برخی مواد از اروپا به چین ارسال می شود.
چین تحقیقات اتحادیه اروپا را که به طور رسمی از روز پنجشنبه آغاز شد، به دلیل اینکه مطابق با قوانین سازمان تجارت جهانی نیست و برای رشد جهانی فروش خودروهای الکتریکی مضر است، محکوم کرده است.
اهداف مالی در مسیر
مرتل قبل از انتشار نتایج سه ماهه سوم بیامو در اوایل ماه آینده گفت که این شرکت میتواند «اعداد خوبی» را مطابق با پیشبینی افزایش یافتهاش برای حاشیه سود ۹ تا ۱۰.۵ درصدی سود قبل از بهره و مالیات ارائه دهد.
مرتل در پاسخ به این سوال که آیا خودروساز ممتاز شاهد کاهش تقاضا برای خودروهای برقی گزارش شده توسط فولکس واگن (VOWG_p.DE) در هفتههای اخیر است، مرتل گفت که فروش خودروهای برقی در حال افزایش است و این شرکت در مسیر رسیدن به هدف خود یعنی فروش ۱۵ درصدی تمام الکتریکی در سال است.
وی افزود: برخی از مشکلات زنجیره تامین در لجستیک و حمل و نقل همچنان ادامه دارد و می تواند تا شش ماه آینده ادامه یابد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰