کد خبر : 208683
تاریخ انتشار : شنبه 2 اردیبهشت 1402 - 19:55

۲۰ درصد از مناطق شهری خرم‌آباد با کدورت بالای آب شرب مواجه هستند

۲۰ درصد از مناطق شهری خرم‌آباد با کدورت بالای آب شرب مواجه هستند

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرهاد زیویار در جلسه مدیریت بحران استان با بیان اینکه از ظرفیت تمامی دستگاه‌های اجرایی برای آبرسانی به صورت تانکر در این مناطق استفاده می‌شود، اظهار داشت: اداره کل صمت استان نیز هماهنگی‌های لازم را با ۲ شرکت تولیدی آب معدنی در استان انجام داده که تولید خود را سه شیفته کرده

 ۲۰ درصد از مناطق شهری خرم‌آباد با کدورت بالای آب شرب مواجه هستند

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرهاد زیویار در جلسه مدیریت بحران استان با بیان اینکه از ظرفیت تمامی دستگاه‌های اجرایی برای آبرسانی به صورت تانکر در این مناطق استفاده می‌شود، اظهار داشت: اداره کل صمت استان نیز هماهنگی‌های لازم را با ۲ شرکت تولیدی آب معدنی در استان انجام داده که تولید خود را سه شیفته کرده و چند برابر تولید دارند.

استاندار لرستان تصریح کرد: با توجه به این که ۶۰ درصد از آب شهر خرم آباد از چشمه ها تأمین می شود در بخش هایی از شهر که آب به صورت مستقیم از چشمه به شبکه توزیع پمپاژ می شود این مشکل به وجود آمده است.

زیویار گفت: کدورت به وجود آمده بر اثر آب شدن برف‌ها به دنبال بارش شدید باران که هفته گذشته شاهد آن بودیم، ایجاد شده است.

وی ادامه داد: تجربه نشان داده است در شهر خرم آباد معمولا هر چند سال یک بار این موضوع شکل می‌گیرد.

استاندار لرستان تأکید کرد: آزمایشات لازم به منظور بررسی وضعیت سلامت آب نیز به صورت مداوم در حال انجام است.

زیویار عنوان کرد: مکاتبات لازم در این خصوص با وزارت نیرو انجام شده و تیم‌های نظارتی این وزارت نیز به منظور بررسی وضعیت به زودی وارد خرم آباد خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود اهنگ جدید

چند نمونه رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح