کد خبر : 208862
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1402 - 17:19

خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس در محور خرم آباد _پل زال حادثه آفرید

خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس در محور خرم آباد _پل زال حادثه آفرید

به گزارش ایلنا،  سرهنگ “محمد زارعی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک تصادف بین یکدستگاه اتوبوس با کامیون در محور آزاد راه خرم آباد _ پل زال، بلافاصله عوامل پلیس راه، انتظامی و دستگاه های امدادی در محل حاضر شدند. وی افزود: اتوبوس از

خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس در محور خرم آباد _پل زال حادثه آفرید

به گزارش ایلنا،  سرهنگ “محمد زارعی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک تصادف بین یکدستگاه اتوبوس با کامیون در محور آزاد راه خرم آباد _ پل زال، بلافاصله عوامل پلیس راه، انتظامی و دستگاه های امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: اتوبوس از مبدا تهران به مقصد اهواز در حال حرکت بوده که با یکدستگاه کامیون برخورد که بر اثر این برخورد متاسفانه یک فوت و احدی دیگر مجروح  می شود که اقدامات لازم توسط تیم های امدادی انجام شد.

رئیس پلیس راه استان لرستان گفت: علت حادثه عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس تشخیص داده شده است.

سرهنگ زارعی با بیان اینکه خستگی و خواب آلودگی از مهمترین علل تصادفات و سوانح جاده ای است خاطرنشان کرد: از رانندگان تقاضا می شود به منظور حفظ سلامت و جان خود و دیگران حین خستگی و خواب آلودگی از رانندگی جدا خودداری و پس از توقف و استراحت به مسیر خود ادامه دهند تا باعث حوادث تلخ و ناگوار نشوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود اهنگ جدید

چند نمونه رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح