کد خبر : 208900
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1402 - 11:12

خرید آجیل ارزان و با‌کیفیت

خرید آجیل ارزان و با‌کیفیت

  کمتر مواد غذایی را می‌شود یافت که خیلی خوشمزه وهمزمان خیلی مفید باشد. اما آجیل ها هر دو مزیت را دارند و شاید برای همین موضوع باشد که استفاده از آن‌ها در مراسم‌های ایرانی بسیار مرسوم است. این مواد غذایی خوشمزه، فواید بسیار زیادی دارد که در این مقاله برای شما این فواید را

 

کمتر مواد غذایی را می‌شود یافت که خیلی خوشمزه وهمزمان خیلی مفید باشد. اما آجیل ها هر دو مزیت را دارند و شاید برای همین موضوع باشد که استفاده از آن‌ها در مراسم‌های ایرانی بسیار مرسوم است. این مواد غذایی خوشمزه، فواید بسیار زیادی دارد که در این مقاله برای شما این فواید را شرح داده‌ایم. 

بعد از آنکه به شما توصیه کردیم که برای این‌که از کیفیت و قیمت آجیل‌ها مطمئن باشید، خرید آجیل خود را از فروشگاه لوبلی انجام دهید، راه‌کارهایی نیز برای نگهداری آجیل در منزل به شما پیشنهاد داده‌ایم تا از مصرف این ترکیب خوشمزه و مفید لذت بیشتری ببرید.

آجیل و فواید آن 

آجیل‌ها از مواد مختلفی تشکیل شده‌اند، موادی مانند پسته، فندق، بادام زمینی، بادام هندی و… و آجیل‌های مخلوط به دلیل ترکیب فوق العاده‌ای که در کنار هم به وجود می‌آورند می‌توانند بسیار مغذی باشند.

آجیل ها پر از مواد معدنی، ویتامین‌ها، پروتئین و چربی‌های مفید برای قلب هستند. بنابراین با مصرف آجیل‌ها در عین حال که از خوردن آن‌ها لذت می‌بریم می‌توانیم به سلامتی بدنمان نیز کمک کنیم.

 آجیل می‌تواند به عنوان میان وعده نیز مصرف شود چرا که کالری و چربی نسبتا بالایی دارد و اگر اهل ورزش کردن هستید بهتر است با مصرف آجیل، قسمتی از پروتئین مورد نیاز خود را کسب کنید.

رادیکال‌های آزاد به واسطه یک واکنش شیمیایی به نام اکسیداسیون به وجود می‌آیند و می‌توانند به سلول‌های موجودات زنده آسیب برسانند. آنتی اکسیدان‌ها می‌توانند جلوی تولید رادیکال‌های آزاد را بگیرند. پس خوردن مواد خوراکی که شامل  آنتی اکسیدان‌ها هستند برای جلوگیری از آسیب به سلول‌ها مفید است.

 لازم است همینجا به این موضوع اشاره کنیم که آجیل‌ها منبعی پر از آنتی اکسیدان هستند. به زبان ساده تر می توانیم اینگونه نتیجه بگیریم که خوردن آجیل‌ها به دلیل داشتن آنتی اکسیدان فراوان باعث پیشگیری از بیماریهایی مانند سرطان می‌شود، بیماری دیگری که خوردن غذاهای شامل آنتی اکسیدان از آن جلوگیری می‎‌کند آب مروارید است. 

بهتر است راجع‌به ویتامینE نیز صحبت کنیم، ویتامین E  به دلیل اینکه محلول در چربی است موجب تاخیر در پیری می‌شود و مهم ترین منبعی که می توان  ویتامینE  را در آن یافت آجیل‌ها هستند.

فقط این‌ها، همه فواید خوردن آجیل نبود، اما درک همین مقدار از فواید این ماده خوراکی می‌تواند ما را قانع کند که خرید آجیل بسیار مفید‌تر از تنقلات مضری است که در فروشگاه‌ها، چشممان را می‌گیرد. همچنین آجیل بهترین انتخاب برای هدیه دادن است. آجیل سازمانی می تواند یک هدیه زیبا و سالم برای تشکر و قددرانی از عزیزانمان باشد.

خرید آجیل ارزان و با کیفیت از فروشگاه لوبلی

دیدیم که آجیل‌ها فواید بسیار زیادی دارند، اما مساله مهم بعد از درک فواید آجیل این است که، برای فرد در فرایند خرید آجیل سوال‌هایی پیش می‌آید:

اولین مساله، تازگی آجیل است. طبیعتا همه ما تجربه کرده‌ایم که آجیل تازه بسیار خوشمزه‌تر است. سوالی که پیش می آید این است که از کجا می‌توانیم آجیل تازه تهیه کنیم؟

 آجیل‌ علاوه بر تازگی باید کیفیت مناسب هم داشته باشد که خوردن آن برای ما و عزیزانمان دلچسب باشد پس سوال بعدی این است که از کجا می‌توانیم آجیلی با کیفیت بالا تهیه کنیم؟

حتما شما هم  خوشحال می‌شوید اگر برای خرید آجیل مخلوط، فروشگاهی را بشناسید که آجیل تازه و با کیفیت عرضه کند و درعین حال قیمت مناسبی هم داشته باشد.

مجموعه فروشگاه لوبلی با در نظر گرفتن این نیازها سعی بر این داشته که مرغوب ترین آجیل ها را در اختیار هم وطنان عزیز بگذارد. پس برای خرید آجیل با رجوع به فروشگاه لوبلی می‌توانید شاهد کیفیت، تازگی و قیمت مناسب محصولات باشید.

فروشگاه لوبلی به صورت غیر‌حضوری و از طریق وب سایت فروشگاه امکان خرید محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب خود را ایجاد کرده است، پس برای خرید آجیل حتما نیاز نیست که به فروشگاه بروید.

با خرید از فروشگاهی که تمام تمرکز خود را بر روی محصولات باکیفیت گذاشته است تا احترام و ارزش مشتریان خود را پاس بدارد، می‌توانید اطمینان قلبی داشته باشید که محصولاتی با کیفیت دریافت خواهید کرد.

نگهداری از آجیل 

بعد از خرید آجیل خوشمزه و تازه، نوبت به نگهداری از آنها می‌رسد. باید آجیل هایی را که خریده‌ایم به خوبی نگهداری کنیم. اولین نکته این است که بدانید رطوبت برای آجیل‌ها مشکل ایجاد می‌کند. پس باید آجیل‌ها را در ظرفی در بسته قرار دهید و مراقب باشید که خود ظرف در بسته نیز در جایی رطوبتی قرار نداشته باشد.

دومین نکته‌ای که راجب نگهداری آجیل‌ها باید بدانید این است که آجیل‌ها عطر و هوای آلوده و گرد و غبار را سریع به خود جذب می‌کنند. پس به هیچ وجه نباید در محل‌هایی قرار بگیرند که در معرض این موارد باشند چرا که طعم آنها به کلی تغییر می‌کند. این موضوع باز تاکیدی بود بر این که آجیل‎‌‎ها باید در ظرف در‌دار قرار بگیرند.

سومین نکته این است که چیزی که باعث می‌شود آجیل زودتر خراب شود نور است. پس لطفا ظرف درب بسته‌ای که برای نگه داری آجیل‌ها استفاده می‌کنید، مات یا با رنگ تیره باشد. اگر ظرف درب بسته و ماتی ندارید می توانید آن را در یک ظرف و در کابینتی مجزا قرار دهید.

چهارمین نکته این است که آجیل به سرعت بوی مواد غذایی دیگر را به خود می‌گیرد، پس آن در محلی قرار ندهید که بوی غذایی غالبی در آن وجود داشته باشد. 

اگر می خواهید آجیل را برای مدت طولانی نگه دارید برای شما پیشنهاد دیگری هم داریم، اگر می‌توانید ظرفی را تهیه کنید که مات و در بسته باشد و جایی را در فریزر در نظر بگیرید که بوی مواد غذایی غالبی ندارد و آجیل ها را در آنجا نگه دارید. رعایت این نکته باعث می‌شود آجیل ها زمان بیشتری تازگی و طعم و دلچسبی خود را حفظ کنند.

خوشمزگی آجیل به تازگی و کیفیت آن است و برای اینکه خرید آجیل، این مواد مغذی خوش‌مزه به کامتان تلخ نشود نیز بهتر است آن را از جایی تهیه کنید که مناسب‌ترین قیمت را داشته باشد، همه این ویژگی‌ها را می توانید با خرید از فروشگاه لوبلی تجربه کنید. 

برای خرید آجیل مخلوط  از فروشگاه لوبلی می‌توانید به صورت حضوری به فروشگاه سر بزنید و یا  از طریق  وب سایت این فروشگاه قیمت محصولات را ببینید و خرید فوق العاده‌ای را تجربه کنید.

و البته فراموش نکنید با روش‌های نگه‌داری که گفتیم آجیل‌ها را به خوبی محافظت کنید. 

واحد تحقیق و توسعه: فروشگاه لوبلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود اهنگ جدید

چند نمونه رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح